Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zachodniopomorskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szczecinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Opracowanie dokumentacji technicznej zadania pn. "Modernizacja Internatu Policealnej Szkoły Medycznej w Szczecinie"

Opracowanie dokumentacji technicznej zadania pod nazwą Modernizacja Internatu Policealnej Szkoły Medycznej w SzczecinieNumer ogłoszenia: 32284 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009OGŁOSZENIE O ZAM

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Policealna Szkoła Medyczna w Szczecinie , ul. Broniewskiego 9, 71-460 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4541761 w. 125, faks 0-91 4541805.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.psmed.pomorzezachodnie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji technicznej zadania pod nazwą Modernizacja Internatu Policealnej Szkoły Medycznej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji technicznej obejmuje: 1. Sporządzenie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej zadania. 2.Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej: - projekty budowlane i wykonawczy - przedmiar robót - kosztorysy inwestorskie - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 3. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. 5. Nadzór autorski.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia do projektowania bez ograniczeń. - posiadają doświadczenie w zakresie usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi takie rozumie się prace projektowe dla obiektu o powierzchni użytkowej min. 1.000 m2 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. informacje o osobie, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z wymaganymi uprawnieniami oraz aktualnym dokumentem potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby wskazanej w wykazie.(jeżeli dotyczy) 4. informacje o doświadczeniu Wykonawcy wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP 6. pełnomocnictwo w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców ,wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP 7. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich ważności określonych powyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.psmed.pomorzezachodnie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Policealna Szkoła Medyczna w Szczecinie ul. Broniewskiego 9 sekretariat I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopus

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Tomaszewska 18-02-2009 11:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Tomaszewska 18-02-2009
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Tomaszewska 16-04-2009 10:23